3 Temmuz 2010 Cumartesi

Ben Gördüm – Min Dit Film izle

Ben gördüm film izle,Ben gördüm full izle,min dit full izle,min dit online izle,Politik film izle,Dram online izleYapım Yılı & Ülkesi : 2009
Türü : Dram, Politik
Yönetmeni : Miraz Bezar
Senaryosu : Miraz Bezar
Yapımcısı : Bezar Film, Corazón ınternational
Görüntü Yönetmeni : ısabelle Casez
Ben Gördüm Oyuncuları : Alişan önlü, Berivan Ayaz, Fahriye çelik, Hakan Karsak, Muhammed Al
Konusu:Ülkemizde Kültürün var oldugu belirli ve oldukça önemli olan Diyarbakır’da ültürel başkenti sayılabilecek Mardine gidiş yolunda karanlık bir ilkbahar gecesi mayıs ayının ortasında çok küçük yaşta olan yaklaşık on yaşlarındaki Gülistan erkek kardeş ve henüz 6 aylık olan Dilovan acı bir olayı canladıracaktır. Babaları bir Gazeteci olarak Fazla yakınlaşmaması gereken insanların açıklarını tespit edip gazetede yayınlamiştir. ve daha sonra cocuklarının gözleri önünde eşi ve kendisi öldürülmüştür. hayatta teyzesi dışında hiç kimseleri olmayan çocuklar yaşam ile mücade edecektir bir süre sonra teyzeside kayıplara karışır. çocuklar evlerindeki herşeyi satarlar. onları oldukça zor bir hayat bekliyor. kira borcunu ödeyemedikleri için sokaklarda yaşamaya başlarlar. onlara tek kalan annesinin kendi sesinden kayıt etmiş olduğu bir Masal kaseti dir. Masal “Zilli Kurdu” anlatır. İnsanın ne yapar bu çocuklar tek başına diyesi geliyor. Dram ve Politik bir arada. İyi seyirler

0 yorum:

Yorum Gönder